Al 18 jaar dé specialist!
Wij versturen tot 20:30 uur
Op voorraad? Morgen in huis.
Lees de kleine lettertjes
072 567 50 55
Ma t/m vr 09:00—18:00
Neem contact met ons op
Welkom bezoeker
Goedemiddag.
Inloggen | Registreren
Het kan voorkomen dat uw nieuwe cartridges niet direct goed herkend worden. Dit is slechts bij de transitie van origineel naar huismerk. Als het eenmaal goed werkt zult u er later geen last meer van ondervinden. Dit komt doordat Epson liever niet heeft dat u huismerk cartridges
Stap 1: Zorg dat de Epson Status Monitor 3 is uitgeschakeld:
http://support.epson-europe.com/onlineguides/nl/picturemate/ref_g/softw_3.htm
Deze is te vinden bij >> Configuratiescherm >> Printer >> Rechtermuisklik >> Voorkeurinstellingen Printer >> Onderhoud >> Snelheid en Voortgang
Zodra u de vink heeft aangezet bij "Epson Status Monitor 3 uitschakelen" dan kunt u de volgende stappen uitvoeren:
Stap 2: Zet de PC uit.
Stap 3: Koppel de printer los van de PC
Stap 4: Verwijder de netspanningskabel uit de printer
Stap 5: Verwijder de USB kabel.
Stap 6: Start de PC opnieuw op.
Stap 7: Wanneer de PC is opgestart doe dan de USB kabel van de printer weer in de PC.
Stap 8: Doe dan pas de netspanningskabel weer in de printer.
Stap 9: Mocht er een lampje op uw printer branden, dan kunt u de reset knop op de printer zelf 5 sec. lang ingedrukt houden.
De printer wordt opnieuw opgestart en zal de nieuwe cartridges herkennen. De printer zal nu klaar zijn voor gebruik
Komt u er niet uit, volg de instructies in de onderstaande YouTube video.